聯合公園LINKIN PARK-MINUTES TO MIDNIGHT (過去的我)歌詞


What I Have Done
In this farewell,
There's no blood,
There's no alibi,
'Cause I've drawn regret
From the truth of a thousand lies.
So let mercy call
And wash away what I've done.

CHORUS:
I face myself
To cross out what I've become.
Erase myself
And let go of what I've done

What you've asked,
What you've thought of me.
Well, I clean the slate
With the hands of uncertainty.
So let mercy call
And wash away what I've done.

CHORUS

For what I've done.
I start again
And whatever pain may come
Today this ends.
I'm forgiving what I've done.

CHORUS

What I've done.
Forgiving what I've done.


過去的我

在這最後的道別裡
沒有殺戮流血
沒有辯解謊言
我已獻上我的懺悔
在無以彌補的謊言之中找到真相
讓寬容降臨 憐憫重生
淨化洗滌過去的我

CHORUS:
面對自我
將過去的我毀滅
讓自己歸零
埋葬過去的我

你所乞求的一切
你所熟悉的我
現在 我用不安的雙手
抹掉昨日一切
讓寬容降臨 憐憫重生
淨化洗滌過去的我

CHORUS

卸下過去的我
再次出發
無論任何形式的苦難折磨
都在今天終結
我要原諒過去的我

CHORUS

過去的我
原諒過去的我



arrow
arrow
    全站熱搜

    shu0715 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()